PDA

Просмотр полной версии : Друга лямбда SES



max3d
05.01.2012, 16:18
Доброго дня!

Є Pathfinder R50, 2001р. Двигун VQ35. Були забиті каталізатори. Їх вирізали. Зараз горить SES і каже про помилку другої лямбди (тої що стоїть після каталізатора) в банку 2. Поставили механічні обманки камери\перехідники, пробували електронний спотворювач сигналу, зараз бавимся з джамперами емулятора лямбда зонда. Покищо позитивних результатів нема. Потрібно зробити так шоб компютер думав що з 2-гою лямбдою все нормально.

Купляти нові два каталізатора і ставити нові лямбди поки бажання нема, бо це не дешево і не факт шо при нашому пальному надовго.

Можливо хто колись вже вирішував таку проблемку в такого типу авто\двигуні і підскаже як це лікується. Буду вдячний :)

A34
13.02.2012, 21:37
Вот и мне интересно как этот вопрос грамотно решить можно. Тоже создал тему по этому поводу http://www.nissan-club.org/board/showthread.php?t=33408 Если Вы решили вопрос, отпишитесь в одну из тем или личку, а то сколько не спрашивал никто однозначного ответа дать не может, мол - у Вас евро 4 (сам знаю))), вторые лямбды может не выйти "обмануть" будет ошибка, а в мозги для перепрошивки лучше не лезть. Предлагают - попробуем и т.п., но сегодня вроде как не каменный век, опыты на своем авто проводить никак не хочеться. Нужно вопрос этот решить профессионально, так, что если есть компетентные "руки" дайте знать.

max3d
13.02.2012, 22:12
Я тут трохи розумних форумів почитав. Пишуть шо всяка емуляція другої лямбди впринципі не може вирішити проблеми. Ну але ми так просто не здаємось :)

Каталізатори (два) вибиті в мене вже є. І вкручені механічні обманки (типу такого: http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm). Шо цікаво ECU видає помилку по одній другій лямбді з лівого боку, про праву нічого не каже (напевно помогла механічна обманка). Чому зліва не помогла така ж обманка - неясно. До цього часу пробували різні емулятори другої лямбди і вони не дали результату (в деяких варіантах були трохи інші помилки, але все ж були). Зараз є ідея здублювати сигнал з другої лямбди правої на ліву (кажуть таке комусь на якихось авто проходило). Завтра цим займусь, результат відпишу.

ECU (саме цей) перепрошивати в нас поки не вміють, але можуть спробувати. Хоча якшо пробувати думаю варто десь купити б\у і на ньому експерементувати.

Також є варіант купити і поставити в поляків чи кетайців універсальний каталізатор (він підбирається по обєму двигуна) щоб не тратитись на оригінальний. Але це всерівно дорожче ніж обманки. Та й є ймовірність шо наше пальне його забє швидко.

Доречі мій майстер працює з києвом (обладнання, консультації), там є якась велика кантора по тюнінгу (спробую взнати яка саме), так шо Вам думаю буде простіше розібрітись з проблемою в Києві.

Як резюме можу порадити навіть не пробувати електронні емулятори другої лямбди, вони по своїй природі дурні і розраховані на дурні ECU. Механічні, думаю, мають повне право на життя, але є ймовірність шо їх теж потрібно підбирати. Ну і напевно могла б помогти перепрошивка ECU, але це за умови - якшо хтось це вміє робити.

Одним словом копайте і я теж буду. Якшо будуть якісь результати відпишусь, і Ви теж пишіть.

BMW39
13.02.2012, 22:29
я на Р12, 1.6 пару месяцев назад выбил катализатор и установил заглушку на второй лямбда-зонд с отверстием 3мм. чек не горит, расход не увеличился.

Tarik27
14.02.2012, 18:10
Во первых, надо знать живые ли задние лямбды, если умерли ни одна обманка не поможет, код ошибки в студию. Во вторых проблемма давно решенна и именно програмным продуктом. Точнее электронной обманкой. Открою маленький секрет ( надеюсь спецы сюда не заглядывают) Блок проверяет заднюю лямбду через некоторые промежутки времени, технически дрлго описывать, коротко ; обагащая или обедняя смесь кратковременно, поэтому и обычные обманки не проходят

max3d
16.03.2012, 20:41
Все. Хепіенд. Як виявилось просто була не робоча одна лямбда. Механічні обманки (перехідники) таки робили (і роблять) своє діло нормально. Поставили нову оригінальну лямбду і вже скоро тисяча км без проблем.

ПС: Доречі, за весь процес не найшли варіантів програмування даного ECU і також (перепробувавши все шо можна) не знайшли жодної робочої (в даній ситуації) електронної обманки чи емулятора (хоча на інших авто вони можуть працювати).

ППС: правда тепер вже чек загорівся по іншій причині, треба міняти байпас клапана вакуума шо йде від баку до EVAP каністри, ех... але це вже інша історія :)

csma
30.04.2012, 15:01
Движок VQ35 R50
каты выбиты - борюсь с расходом. Электронная обманка РАБОТАЕТ - никаких чеков, но расход большой. На неделе буду ставить программируемую. Обещают все гуд будет. Отпишусь кому интересно.

max3d
30.04.2012, 21:06
Хм ... електронна... А обманка на яку лямбду? І який розхід (може це нормально для певної манери їзди)?
В мене 16 місто, 13 траса.

Доречі може кому треба бампера на R50(перед/зад свої буду знімати, можу продати)?

csma
01.05.2012, 13:19
Обманка на вторую лямбду, трасса 12 город 24 :) думаю, что это не нормально, хотя городской цикл 15-30 км раза 2-3 в день. Понимаю, непрогрев и прочее, но все же многовато. Прежняя обманка стояла с защитой от считывания, так что поправить программу не удалось, поэтому согласился на установку новой, к которой есть программируемый по режимам доступ. Жду получения на неделе. плюс неделя на тесты, так что не раньше результат.

ПС нужны с переднего бампера противотуманки с заглушками. Фото бампера на мыло vital_canon(@)mail.ru
ага, подножки тож хотелось бы и всякого разного. Во Львове разборка вроде есть, напиши в личку телефон, если можешь помочь

max3d
02.05.2012, 18:49
уу ... 12 і 24 - суттєва різниця. Звичайно бажаю Вам успіхів у подоланні цієї жрачки, але шось слабо віриться шо на це впливає друга лямбда. Принаймні в мене з каталізаторами, без них, з чеком, з неробочою другою лямдою, з робочою, без обманок, з обманками без чека, розхід не мінявся.

Доречі а який розхід масла?

ПС: в пп відписав

csma
03.05.2012, 08:52
в лс ответил

У кого какие мысли?