PDA

Просмотр полной версии : *Сажевий фільтр (DPF) не пропалюється



igor_s
20.11.2018, 21:35
Доброго дня!
Отже 2017 року придбав Nissan Xtrail T32 1.6 DCI з пробігом 30к .

З початку експлуатациї, вже за три тижні вперше засвітився жовтий чек мотору - DPF фільтр. Регенерацію виконали в офіційному сервісі у Львові (з заміною масла).
За два тижні проблема повторилась, СТО повністю поміняли сажевий фільтр, бо сказали що старий вже не підлягав регенерації.
Проблема знову повернулася в квітні 2018р. засвітився жовтий чек мотору на СТО підтвердили що це знову DPF, але тоді помилку просто збили і вона не поверталася якийсь час.
В липні знову засвитівся DPF, СТО звернулося до представників NISSAN і вони запропонували перепрошити компютор, що і було зроблено - проблема зникла.
В вересни знову засвитівся DPF і мені знову зробили регенерацію і заміну масла.
І от сьогодні (листопад) знову та сама проблема засвітився жовтий чек мотору.

Щоразу проблема з DPF *іде за одним сцинарієм:
1. Пише помилку Страт/Стоп.
2. Світиться жовтий чек мотору.
3. Світиться червоний чек мотору.

Після запалювання жовтого чеку мотору, навіть якщо дотримуватися інструкції: їхати 20 хв з 2000 оборотів на 4 передачі - пропалювання не видбувається і на ходу засвічується червона лампочка.

Після запалювання червоної лампочки мотору не відчувається втрата потужності мотору чи інші ознаки того що DPF фільтра забито.

На СТО пройшли всі можливі тести і стрерджують що проблема в пальному або недотримані міського режиму.

Чи були в когось такі проблеми з DPF сажевий фільтром? Якщо так - як їх вирішували?
Чи є знайомі майстри які розбираються в даному питанні?

П/С такий самий мотор стоїть на Qashqai

Paulus
21.11.2018, 11:26
Питання: а ви впевнені що вам продали машину з саме 30к пробігу? Не можливий варіант що там було, скажімо, 300к або 600к і відкручений одометр?
Машина не євробляха?

igor_s
21.11.2018, 12:32
Питання: а ви впевнені що вам продали машину з саме 30к пробігу? Не можливий варіант що там було, скажімо, 300к або 600к і відкручений одометр?
Машина не євробляха?

В машини рідний пробіг, перша реєстрація в україні і всі ТО на офіційному СТО.
Та й фільтр поміняли на новий вже на мому СТО.

--

Ще от знайомий історію розказав Форд Куга сказав що в нього була схожа проблема і йому на офіційному СТО сказали міняти фільтр. Поїхав на гаражі і хлопці попробували поставити датчики які відповідають за старт випалювання з іншої такої машини і проблему було вирішено.

Paulus
21.11.2018, 15:09
В машини рідний пробіг, перша реєстрація в україні і всі ТО на офіційному СТО.
Та й фільтр поміняли на новий вже на мому СТО.

--

Ще от знайомий історію розказав Форд Куга сказав що в нього була схожа проблема і йому на офіційному СТО сказали міняти фільтр. Поїхав на гаражі і хлопці попробували поставити датчики які відповідають за старт випалювання з іншої такої машини і проблему було вирішено.

Я так розумію, що машина ще на гарантії. То ж я б на вашому місті не їхав в гаражі, так можна і з гарантії злетіти. От як 3 роки стукне, тоді і можна експериментувати. А доки це - гарантійна проблема. Твердженная СТОшніків про неякісне паливо - то завжди коли вони не знають в чому справа і що робити.
Я вважаю, що якщо ви впевнені в якості пального і можете цю якість підтвердити (ну, там чеки з АЗС, тощо), то треба добивати офіціалів, вони зобов'язані вирішити проблему. Якщо ж буде опір з їхнього боку - пишіть в Ніссан Моторз Україна. Інколи вони творять дива ;-)

igor_s
21.11.2018, 23:08
Гарантія на авто вже закінчилася, але почали вони боротися з цією проблемою поки ще авто було на гантії.
Проблема точно не в палному - власник СТО заправляється там само на такій самій машині. Плюс з їх рекомендації користуюся присадкою.

Про офіціалів - намагався до них написати через їх сайт (https://www.nissan.ua/customer-service/contact-us/submit-a-complaint.html) але щось навіть форма не відправлялась...

Сьогодні ще звертався на інші СТО - всі говорять що з таким пробігом таких проблем бути не може. Пропонують диагностику або, дешево і сердито, вирізати фільтр.

Paulus
22.11.2018, 11:11
Можливо, я перебільшую, але моя приватна суб'єктивна думка - всі присадки є злом і бездонним джерелом прибутку для ремонтерів двигунів ;-).
Найкраща їжа для двигуна - це чисте паливо.

Про офіціалів - так, з сайтом у них щось негаразд. Спробуйте подзвонити 0 800 303 307, повідомити про ситуацію і запитати що вам робити далі.

igor_s
23.11.2018, 15:28
Використання присадок - це була їхня ідея.

Сьогодні повідомили що знайшли що турбіня кидає масло (правда чи сожна їм вірити?).
Пропонують замінити турбіну і сажевик, кажуть після цього більше проблем не буде. (Виходить, що заміна сажевого фільтру минулого року це просто було лікування симптомів).

Paulus
24.11.2018, 23:10
Ось і не використовуйте присадок. Нащо їм клієнт, у котрого все добре?
Про турбіну і сажевик - хто платить? Якщо ви, то їдьте на інше СТО і попросіть про діагностику, але про попередні свої пригоди мовчіть.
Але якщо це гарантійна заміна - то нехай.

Мені дуже здається, що вас дурять.

dmitropolit
04.12.2018, 20:45
На каком пробеге "турбина начала кидать масло"?