PDA

Просмотр полной версии : X-Trail Повний привід в X-Trail або режим LOCK



Партизан з творчим нахилом
30.10.2007, 19:45
І так, цікавить повнопривідний режим їзди. Які нюанси є? Включення, виключення, обмеження по швидкості і т.д.
Також цікавить автоматичне підключення повного приводу.

Микрик
31.10.2007, 11:36
до 30 км/час отличная штука.

Adrew
31.10.2007, 11:45
І так, цікавить повнопривідний режим їзди. Які нюанси є? Включення, виключення, обмеження по швидкості і т.д.
Також цікавить автоматичне підключення повного приводу.

До 30 км/год. момент розподіляеться у пропорції 50 на 50. При перевищенні швидкості перемикаеться в режим АВТО. Режим АВТО на зад дае 10% моменту та може перерозподілятися по враженням від їзди так и е - відчуваеться різниця між 2ВД и АВТО.

Andrew_LV
31.10.2007, 16:02
Ну власне Adrew відповів, поністтю з ним погоджуюсь.

Партизан з творчим нахилом
31.10.2007, 19:41
так, я в неті зустрічав статті, в яких говорилось що ЛОК тримає повний привід до 80 (а не 30) км на год... брехня? чи це в попередньому поколінні?

підключення задніх коліс під час рух у випадку необхідності (в режимі авто) якось відчувається?

Adrew
31.10.2007, 22:58
Ничего подобного, как раз сегодня на трассе ехал в дождь 90-130 км/ч. на АВТО

Andrew_LV
31.10.2007, 23:09
так, я в неті зустрічав статті, в яких говорилось що ЛОК тримає повний привід до 80 (а не 30) км на год... брехня? чи це в попередньому поколінні?

підключення задніх коліс під час рух у випадку необхідності (в режимі авто) якось відчувається?
чесно, фіг його знає... я також десь читав що лок до 80 км.
намотав 32 тис. і так і не помітив як цей задній привід підключається...

в багні на ЛОК, по ярах, так, дуже відчутно що у тебе всі колеса гребуть :)

хоча ні, помітно, коли включено АВТО то з місця з пробуксовкою ніяк рушити не можу хоч трісни :)

Микрик
01.11.2007, 10:19
Лок только до 30 и не нестабильном покрытии - грунт, снего лед, на асфальте низзя - получаем нагрузку на заблокированый диф

D-X-D
08.11.2007, 13:17
Разница в АВТО и ЛОК сильно ощущается на песке, при АВТО, машина пытается зарыться передком, а при ЛОК прет всеми колесами, особенно если трогаешься с места.