на вкладеному малюнку обведений рамкою )
може, у когось валяється у гаражі.
причина покупки - розбита різьба нижнього отвору кріплення суппорту.
на вкладеному малюнку обведений рамкою )
може, у когось валяється у гаражі.
причина покупки - розбита різьба нижнього отвору кріплення суппорту.
підпис на реконструкції :о) Sunny N13 CD17
так просто ты скобу у кого то в гараже не найдешь, если я тебя правильно понял - лучше сними скобу, нареж новую резьбу и выточи новую шпильку - это выйдет тебе максимум 100 гривен
do ya thing!
може, в когось суппорт такий є? лівий передній.
підпис на реконструкції :о) Sunny N13 CD17
у меня были ... года 2 назад)
что на самом супорте написано ? AD18VF??
do ya thing!
купив сьогодні цілий суппорт в Чабанах
підпис на реконструкції :о) Sunny N13 CD17
AD18VF написано на новому, що я його купив. на моєму написано B87U ))
AD18VF, як на мене, модерновіший - у нього різьба більша (раз) і нарізана вона на початку шпильки, а не на кінці (два) - важче порвати шпильку )
невідомо, скільки лежав на складі суппорт, і що з ним було у "минулому житті", проте, видно, треба його розпрацювати - клинить колодки... пошукаю по форуму що до чого )
підпис на реконструкції :о) Sunny N13 CD17
Скільки коштував супорт? ти купив пару, чи один? його напевно потрібно перебрати і переконається в тому що робоча поверхня поршня не побита іржею, і напевно буде потрібно купувати ремкомплект.
250 грн. купив 1. прийшлося перебрати, хоча він розпрацювався вже на осі ))
щоб заспокоїти сумління, перебрав(циліндр в кращому стані ніж рідний), змастив мідною пастою, пильники залив силіконовим спреєм: не знайшов ремкомплект, прийдеться на екзісті щось підбирати. на пєрова нічого не знайшов. та й на екзісті дивно: береш зі схеми, потім специфікацію - моєї моделі ніде немає )) тобто усі інші двигуни є, а мого - немає ))
ну, нічого, зразок є, буду шукати.
треба буде перебрати й другий суппорт, бо щось мені не дуже подобається якість і чіткість гальмування. колись ставала як вкопана, а тепер - ніби абс працює )) довго стояла в гаражі..
дякую за участь!
підпис на реконструкції :о) Sunny N13 CD17
Я навіть і не знаю, чи правильно ти зробив ... колодки там однакові, але супорт AD18 повинен бути більше ніж твій рідний. скоба так точно, не знаю про діаметр поршня.
AD18 розрахований на диск 254x20, а твої рідні диски - 240x18 та ще й потерті напевно добре (тобто вони реально тонкі для цього супорта) через це і може бути таке, що педаль йде глибоко, а гальмування все немає.
там де брав супорт є другий?
Последний раз редактировалось Leonidis; 20.09.2010 в 17:56.