вівторок, 13.01.2009, 12:58.
прибув у ац голосіївський. перед новим роком заскакував до них на екстренний ремонт і записали на "заміну рульового карданчика" на 13 січня. я знав що одним карданчиком не обійдеться. дали балн заяви, я вказав на несправності - стук в рульовій колонці, стук в районі передніх стійок амортизаторів. відкрили наряд на мийку машини і сказали що я можу бути вільний - зателефонують коли все закінчать.

середа, 14.01.2009, близько 10 години ранку.
на роботі. нервуюсь - розпочався новий день, а мені не телефонують...
14:02 - телефоную в голосіївський. на моє питання "коли?" відповіли що вчора довго їздили і не могли діагностувати, сьогодні нарешті виявили, дещо замінили і проводять фінальний тест-драйв. зателефонують коли все буде готово.
15:19 - дзвінок з голосієво: "приїжджайте - машина готова". виїхав, близько 17 був в голосієво.

результат добового тестування і роботи над машиною - другий раз замінили рульову колонку в зборі з підсилювачем, замінили пильник переднього правого амортизатора.
цікаво, але в кий авто на то-60к яке проходив 30.12.2008 проблему з рульовим не класифікували як таку, що підпадає під гарантійну заміну. ну біс з нею, з колонкою. але ж порваний пильник не виявили. в те що він порвався за близько 30 годин їзди (а саме десь стільки зараз показує лічильник часу, який я обнулив після то), в умовах їзди по хороших дорогах і в визначеному правилами швидкісному режимі (110, 90, 60) - я не вірю. підозрюю, що діагностику ходової на то-60к не робили належним чином, бо пригадую що і на моє питання про товщину гальмівних дисків і "скільки їм жити" відповіли: "заїдьте через 6-7 тисяч км - подивимось".