Сьогодні вранці не по власному бажанню була перевірена робота АБС в умовах мокрого асфальту, зимової резини і +2; а також швидкіть роботи людського мозку в екстремальних ситуаціях...

Ранок. 8:10. Їду на роботу. Проїжджаю круг пр. Правди/пр. Радянської України в напрямку Нивок. На в"їзді на круг мене обігнав сірий Лансер 10 виляючи вліво-врпаво і намагаючись пошвидше вийти з повороту. Одразу після виходу з круга займаю середню смугу. В крайній правій попереду метрах в 15 вже досить швидко їхав тролейбус. Не знаю чому, але тролейбус різко бере вліво на середню смугу. Хонда Акорд яка їхала в центральній смузі на рівні з тролейбусом різко гальмує. Згаданий раніше Лансер 10 який влетів на мою смугу і зайняв місце між мною і Акордом також вдарив по гальмах. Я як замикаючий цієї трійки особливо не мав куди діватись - реакція абсолютно адекватна, теж жму на гальма. От тілька асфальт мокрий а відстань до Лансера заставляє згадати про Господа Бога...
Педать втиснута в підлогу, визг резини, тріскіт АБС, в голові встигає пролетіти купа думок...
треба попредити на роботі що сьогодні я затримаюсь на півдня... без ДАІ розходитись не будемо... документи при собі... страхівка також є... добре що в Лансера задня оптика високо на кришці багажника... блін, ну він і мудак... а винуватим буду ж я...
В цей момент розумію що Ноут не Альмера (в плані моєї попередньої машини - N15), тут є АБС, передні колеса не заблоковані і на поворот руля машина має відреагувати. Не дивлячись в ліве дзеркала роблю ривок рульом вліво, вилажу частково на крайню ліву смугу і чую сигнал (це був Ланос але до нього мерів 5 і їхав він не так швидко), але з Міциком всерівно не розминутись...
Згадав подумки тих хто придумав АБС і подумки їм подякував. Машина повністю зупинилась. Ну що, є контакт? Та ні, наче удару не було, Лансер теж ніби не стоїть а поїхав далі. Фуф... значить пронесло... а кришка багажника Лансера все ще стоїть перед очима. За дві секунди приводжу себе в більш-менш нормальний стан, знімаю ногу з гальм і в напруженому стані рулю далі на роботу.